زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 8:11 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 284
نویسنده پیام
Mojan آفلاین


ارسال‌ها : 42
عضویت: 8 /5 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 12
شناسه یاهو:
تشکرها : 6
تشکر شده : 45
مهم،کمک به یک بچه گربه با عفونت چشم
مطلب اشتراکی است

سلام دوستان گلم امروز بیرون بودم یه لحظه کیفو رو زمین گذاشته بودم درشم باز بود نگو یه بچه گربه روفته بود داخلش موقع راه رفتن میو میو میکرد وقتی دیدم کیفو یه بچه گربه خیلییی ضعیف فکر کنم چشماش هم عفونت داره دوستان گل من نمیتونم نگهش دارم پدرم سرطان ریه داره حالشم اصلا خوب نیست جوری نیست که بتونم نگهش دارم ازتون خواهش میکنم اگر کسی میتونه نگهش داره من واقعا نمیتونم دست تک تکتونو میبوسم اگر میتونین برای این بچه کاری کنید خواهشا براش انجام بدین ممنون ازتون عکسم بتونم میزارم براتون اینم شماره منه 09385510393

اینم عکس این بچه



بر بالشی که از مرگ پرندگان پر شده است نمیتوان خواب پرواز دید...
شنبه 06 مهر 1392 - 18:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از Mojan به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin &
toofan آفلاین



ارسال‌ها : 4
عضویت: 13 /5 /1393


پاسخ : 1 RE مهم،کمک به یک بچه گربه با عفونت چشم
سلام شما میتونید به این آدرس

دوشنبه 13 مرداد 1393 - 05:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com